Zapraszam na jesienne rozdanie !







Serdecznie zapraszam na jesienne rozdanie !
Do wygrania rzecz niezbędna każdej kobiecie - kosmetyczka (+ kosmetyczna niespodzianka) :)



Do wyboru dwa wzory kolorystyczne.
Wszystko co musicie zrobić to :
- napisac w komentarzu, która podoba wam sie bardziej i dlaczego właśnie tą chcecie mieć.
- dodać moj blog do obserwowanych i/lub udostępnić podlinkowany baner na swoim blogu.

Rozdanie trwa do 24 października.  Ogłoszenie wyników 26 października.
Pamiętajcie aby zostawić swój nick :)

* Rozdanie bedzie rozstrzygnięte jeśli uzyskam conajmnjej 20 zgłoszeń.

Powodzenia !!!
Ags



Komentarze

  1. Bardziej podoba mi się kosmetycza numer 2, ponieważ jest bardziej kolorowa i bardzo lubię motywy kwiatów i różnych maziajów. Bardzo chciałabym ją wygrać, bo moja ostanio się popruła :P Ta kosmetyczka jest bardzo ładna i chciałabym ją wygrać, zamiast kupienia nowej :D Gdzieś muszą znaleść się te kosmetyki :D
    Obserwuję jako: Różowy świat
    Baner na blogu: http://naszzielonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu kosmetyczka numer 2 w kwiatki. Jest taka kobieca i co najważniejsze ma różowe dodatki, a ja jestem miłośniczką tego koloru :) Przydałaby mi się taka bo akurat nie mam żadnej :( Kosmetyki obecnie trzymam w pudełku po butach :P

    Obserwuję jako L Pink
    Mail : itka_xx@wp.pl
    Baner na prawym pasku bocznym worldpinklipstick.blogspot.com oraz na FB www.facebook.com/worldpinklipstick/posts/333776666795136

    OdpowiedzUsuń
  3. Już na miniaturce kosmetyczka numer 2 skradła moje serce , Uwielbiam motywy kwiatowe i w dodatku ten piękny ptak dopełnia całość dzięki czemu kosmetyczka jest mega kobieca i subtelna.Twoje rozdanie spadło mi jak z nieba ponieważ za 2 miesiące wylatuje za granicę a w mojej zbuntował się zamek i postanowił odciąć mnie od kosmetyków :D nie dało się go otworzyć więc musiałam ratować moje perełki i zepsuć zamek przez co kosmetyczka nadaje się tylko do stania w łazience ( tak to jest jak się Angelika izoluje od kosmetyków hehe ) . Druga idealnie pasuje do mnie i do mojego stylu gdzie motywem przewodnim są kwiaty . Bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tak cudownym rozdaniu i za wszystkich trzymam kciuki tak samo mocno jak moja kosmetyczna mocno trzymała moje kosmetyki z dala ode mnie ;)

    Obserwuję z przyjemnością jako : aaangelllaaa 94
    E-mail : aaangelllaaa@wp.pl
    Baner na blogu : aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdę powiedziawszy mimo tego iż długo nad tym się zastanawiałam nie potrafię podać jednoznacznej odpowiedzi, która z kosmetyczek podoba mi się bardziej. pierwsza jest ciekawa ze względu na wzór - mam wrażenie ruchomości, druga natomiast ma ciekawe podoba mi się ze względu na połączenie kolorystyczne.kosmetyczki wydają się pakowne, a to mój ogromny problem gdyż zawsze brakuje mi miejsca na te najważniejsze kilka sztuk dlatego chętnie zostanę właścicielką jednej z tych kosmetyczek

    obserwuję jako pocopotka j
    email mama_anielki@wp.pl
    baner na blogu kobietakuchenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi podoba się kosmetyczka nr 1 :) A dlaczego? Bo odpowiada mi jej kolorystyka ;) wzór jej wręcz hipnotyzujący :) Bardzo chciałbym stać się jej szczęśliwą posiadaczką :)

    obserwuję jako: Aneta Wnuk
    e-mail: w_aneta89@wp.pl
    Informacja o rozdaniu (baner) : https://plus.google.com/u/0/101356830392006026616/posts

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardziej podoba się kosmetyczka nr.1 Dlaczego.? Ponieważ moje ulubione kolory to właśnie czarny i biały, a niedawno kupiłam sobie plecak o podobnym wzorze więc jest do kompletu. Bardzo chciałbym stać się jej posiadaczką. Obserwuję :) Pozdrawiam :* http://agatabloginlovewithdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam;)
    2 typ mi się podoba
    przyjmie go ma garderoba
    Gdy się w materiał wpatruję
    czuję, że mi go brakuje
    Piękny motyw, cały w kwiaty
    i koliber ciut pyzaty
    przyjmie moje kosmetyki
    jak i malutkie kolczyki.
    Moje skarby się nie zgubią,
    z kosmetyczką się polubią

    obserwuję jako: Paulina Żuk
    baner: nie, nie mam bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kosmetyki są bardzo ładne, powiedziałabym, że kobiece. Jednak patrząc na nie sercem jestem za dą drugą. Dlaczego właśnie wybór padł na nią? Może dlatego, że bardziej do mnie przemawia. Jest bardzo ładnie wykonana, podoba mi się wzór materiału. Napewno jest bardzo pojemna. Fakt, cała kolekcja kosmetyków napewno by się do niej nie zmieściła, ale te, które są mi potrzebne na codzień jak najbardziej. Mam nadzieje, że wygram chociaż.. patrząc na odpowiedzi innych osób mam wątpliwości co to swojej wygranej. No ale cóż, kto zaryzykuje ten szampana nie pije! ; )
    Obserwuje bloga jako: Inotangel18
    Dodatkowo podaję e-mail: xinotangel18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie wybrałabym kosmetyczkę nr 2, uwielbiam motyw kwiatów, mam mnóstwo sukienek w szafie w 80% to motyw kwiatów, bardzo go lubię. Poza tym kwiaty pasują do moich rudych włosów:)

    a obserwuję jako rudy włos i wkleiłam baner na rudywlos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się kosmetyczka numer 1. Dlaczego chciałabym ją mieć? Proste. Od jakiegoś czasu wyjeżdżając gdzieś, pakuję moje rzeczy do jednej dużej torby, brakuje mi takiej kosmetyczki w domu. Ta ze zdjęcia byłaby trafem w dziesiątkę :)
    obserwuję jako: boou

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie kosmetyczki są ładne, gustowne, ale myślę, że numer 2 bardziej odzwierciedla mój charakter. Jest elegancka, ale i kolorowa, ciepła.
    Obserwuję jako: Aneta Blicharska
    Baner: http://glamorousanette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi bardzo spodobała się kosmetyczna nr 1 :) Jest idealnie wpasowana w moją estetykę. Bardzo miło by mi było, gdybym została jej posiadaczką. Tym bardziej, że właśnie poszukuję nowej kosmetyczki.

    Obserwuję jako: Włosowe Inspiracje
    Link do rozdania: wlosowe-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybieram kosmetyczkę nr 1 - jest elegancka, poza tym odpowiada mi taka kolorystyka.
    Obserwuję jako: Cora Linn

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardziej podoba mi się kosmetyczka 1, ma klasę, jest elegancka i wpasuje się w każdy mój kąt :)
    obserwuję jako Wiedźma.
    link do rozdania: http://green-clear-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodałam do kręgów "Obserwowani" jako nieidealniezidealnizowana, bądź Karolina Rogala. (nie wiem, która nazwa się wyświetla)

    Ciężko mi było wybrać, która kosmetyczka podoba mi się bardziej. Ostatecznie zdecydowałam się na kosmetyczkę numer 1, z jednego prostego powodu - uwielbiam minimalizm i czarno-białą kolorystykę. (co zresztą można zauważyć na moim blogu). Ponadto wzór kosmetyczki kojarzy mi się z Indiami, nie wiem dlaczego, ale bardzo uwielbiam kulturę Indii, więc kolejny akcent do mojego pokoju. Nie wiem dlaczego, ale coś mnie w niej urzekło do takiego stopnia, że nawet jeśli nie wygram to będę się starała podobną zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Justyna Pezdek

    Wybrałabym kosmetyczkę nr 2 ponieważ zawsze przykuwają moją uwagę i zachwycają mnie rzeczy z motywem kwiatowym, mam słabość do takowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako ori
    Witam :) Najbardziej przypadła mi do gustu kosmetyczna nr 1, ponieważ uwielbiam takie minimalistyczne wzory i stonowaną kolorystykę :) do tego mam problem z organizacją swoich kosmetyków, więc ta kosmetyczna ułatwiłaby mi życie :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyciągnął mnie ten konkurs, ponieważ, przyznam się, bardzo potrzebuję takowej pojemnej, dobrej i ładnej zarazem kosmetyczki ;) U mnie zazwyczaj wygląda to tak, że to, co się zmieści (inaczej mówiąc, to co zdołam upchać) do mojej nieszczęsnej saszetki ma szczęście, niestety przy większych wyjazdach, proste spakowanie się do jednej kosmetyczki wszystkich potrzebnych produktów, jest dosyć trudne. Dlatego bardzo chciałabym wygrać jedną z nich, a jeśli chodzi o wygląd, najpierw poszłam w stronę kreatywności, postawiłam jednak na klasykę. Pragnęłabym tę czarno-białą :)
    Pozdrawiam, Rachel Holmes :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie podoba mi się kosmetyczka 'numer 1", ponieważ lubię proste rzeczy :) Od dawna planowałam wyjść do sklepu na poszukiwanie czegoś, gdzie mogłam być schować kosmetyki i niezbędne rzeczy, ale od wakacji chodzę o kulach i noga jakoś mi się nie goi, więc nie ma mowy o żadnym wyjściu :(
    Wielkim humanem nie jestem, więc podsumowując, do gustu najbardziej przypadła mi klasyczna czarno-biała :)

    pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się kosmetyczka nr 1 jest piękna w swej prostocie a dzięki ciemnej kolorystyce nawet po ciężkiej podróży do będzie wyglądać pięknie

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam :)
    Bardzo podobają mi się obie kosmetyczki :) Więc trudno mi jest się zdecydować ale.... wybieram kosmetyczkę nr 2.
    Ma bardzo ciekawy wzór. bardzo podobają mi się te ptaki i kolory kwiatów na tej kosmetyczce.
    Obserwuję :)
    BAnner jest tutaj ----> http://izabelarejman.blogspot.com/
    Pozdrawiam !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć :)
    Obie kosmetyczki mi się podobają, jednak po trudnym wyborze wybrałabym kosmetyczkę numer 2. Urzekła mnie jej kolorystyka, a także wzorki :-) Chciałabym, aby moje kosmetyki znalazły się właśnie w niej :)
    Baner: http://agowyswiat.blogspot.co.uk/2014/10/zapraszam-na-jesienne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam pomyliły mi się linki :D Baner tu: http://stylizacje-adusiaczka.blogspot.com/

      Usuń
  23. ZAPRASZAM NA MOJE ROZDANIE! :)
    http://worldpinklipstick.blogspot.com/2014/10/rozdanie-moje-panie-vol-1.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyczka nr 2 (w kwiaty) podoba mi się bardziej. Zdecydowanie wolę kolory i ciekawe wzory niż klasyczne zestawienie czerni i bieli, którego unikam również przy wyborze ubrań, jeśli tylko okazja na to pozwala :)
    Obserwuję jako: Angie
    angieomangie@gmai.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie schowam swoje drogeryjne skarby do kosmetyczki numer 1, ponieważ jest elegancka i pełna klasy, a do tego ma nietuzinkowy wzór, a kolory czerni i bieli pasują do każdej torebki ;) Podoba mi się ona ze względu na swoją oryginalność i uniwersalność zarazem.

    Obserwuję jako Milkydew.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybrała bym kosmetyczkę numer.1 ale nie dla mnie a dla mojej kochanej mamusi szukam kosmetyczki już od dłuższego czasu ale żadna nie była taka jak ta kiedy zobaczyłam ją pierwszy raz już wiedziałam że muszę ją zdobyć. Żadna kosmetyczka wcześniej nie odpowiadała tak stylowi ubioru i upodobaniom mojej mamy jak ta. W głębi serduszka wierze że może ja będę mieć to szczęście i zdobędę upragnioną kosmetyczkę.

    Obserwuje jako Monika Bednarczyk
    kosmetyczka06@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuje jako Kasia Noga
    kasianoga457@o2.pl
    lubię jako Kasia Noga
    banner http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    Kosmetyczka 1 jest po prostu świetna, bardzo chciałabym być jej właścicielką. Dzięki połączeniu koloru szarego z czarnym kosmetyczka jest klasyczna , ale również elegancka, co sprawia, że fajnie byłoby mieć ją w swojej torebce. Złote dodatki podkreślają klasę i szykowność kosmetyczki :) Któż nie chciałby mieć takiej cudności na własność? :DD

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zakochałam się w kosmetyczce numer 1. Uwielbiam połączenie bardzo jasnych kolorów - bieli czy delikatnych szarości z czernią. Jak dla mnie jest to taki totalny minimalizm, ten minimalizm przejawia się np. w całym wystroju mojego pokoju więc dlaczego by nie mieć jeszcze takiej cudownej kosmetyczki :)
    baner http://anusia93.blogspot.com/
    a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. dopisuję się , sa cudne :) zwłąszcza podoba mi się tak barwna, druga, z ptaszkami - wydaje mi się taka orintalna :) banerek daje na http://mrumru89.blogspot.com/
    zaobserwować nie mogę bo nie masz na blogu opcji do obserwowania :( (ręcznie nie moge tego zrobić bo blogger nażucił ograniczenie ilosciowe obserwowanych blogów)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdybym kosmetyczkę w kwiaty wygrała
    ze szczęścia bym oszalała!
    Bo ta kosmetyczka bardzo mi się spodobała,
    szybko bym się z nią nie rozstała.
    Teraz powiem wam skrycie,
    że chciałabym z nią iść przez życie.
    Wzięłabym ją ze sobą na każdą wycieczkę,
    by poznała świata troszeczkę.
    Na uczelni towarzyszką moją by była
    wiele ze mną by się nauczyła.
    Na egzaminy ze mną by chodziła
    i u koleżanek zazdrość budziła.
    Na imprezy też bym ją brała,
    żeby się trochę odstresowała.
    Jak widzicie wiele wrażeń mogę jej zaoferować
    nawet na instagramie otagować...
    Ale co najważniejsze:
    Cudne kosmetyki pragnę w niej chować! :)


    mój mail: kurczak5000@gmail.com
    obserwuję jako Patrycja Kurczak
    udostepniłam info: https://www.facebook.com/patrycja.kurczak.9/posts/1548839985348915

    OdpowiedzUsuń
  31. To cudo po lewo skradło mi serce!! Minimalistyczna, w kolorze szarości i czerni ahh, wpasowuje się w 100% w mój styl! Bezbłędnie pasowałaby do mojej nowej torebki (a nawet troszkę do portfela) nie tylko pod względem kolorystycznym ale i ma podobny wzór! :) Moja torebka ma tylko jedną kieszonkę na suwak i to malutką a w środku panuje istny armagedon...tak, tak tylko geniusz panuje nad chaosem ale nie oszukujmy się. Więc gdyby już wpadła w moje łapki poupychałabym w niej krem do rąk, pomadkę, pilniczek, kompaktową TT, chusteczki zwykłe i nawilżane, zapasowe wsuwki i gumki do włosów, szminki i inne tego typu. Nikt by mi już nie zarzucił, że jestem flejtuchem a nawet świadomie prosiłabym chłopaka by czegoś poszukał w moim neseserku, by z wrażenia opadła mu kopara :)
    Obserwuję w Google+ jako: Panna Dorenn (nie widzę innej formy obserwacji, w sensie GFC)
    Obserwuję również na Instagramie jako: dorenn_
    Udostęniłam w G+:
    https://plus.google.com/u/0/108556930071384372144/posts/Xp1dRNotGej
    Mój e-mail: dorenn@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wybieram tę po prawej. Chciałabym, żeby moje kosmetyki miały takie mieszkanko.
    Ewa Oleksy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Insta @aga_east